استعفا پشت استعفا : این یکی دبیر غیرشطرنجی هم نیامده ، رفت !

پایگاه همدان شطرنج

مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج استان همدان

آیا زمان واگذاری امور شطرنج به شطرنج بازان

متخصص و علاقمند فرا نرسیده است


مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج استان همدان

به نظر شما باید به این وضعیت خندید یا گریست

؟ ؟ ؟

با خبر شدیم ، جناب آقای ( پرنفوذ قدرتمند ! ) که بعد از چندین و چند ماه که هیأت محترم شطرنج استان همدان فاقد دبیر آقایان و خیلی دیگر از عوامل ضروری تشکیل دهنده ی یک هیأت ورزشی و حتی کمیته های تخصصی مربوطه بوده و همچنان نیز هست ؛ به یکباره و همچون تک حرکتی درخشان از سوی مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج که حتی نام ایشان را هم نمی دانستند ! به دبیری هیأت شطرنج استان همدان منصوب شدند ! و با تشریفاتی پر سر و صدا و حالتی غرورآفرین ، فقط هم به اعضای مدنظر مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج و نه عموم شطرنجبازان استان همدان معرفی شدند ؛ با همان سرعت غیرمجاز ورود به ورزش شطرنج ! از آن نیز خارج شدند ! و فقط استعفایشان همچون برگ جریمه ای دیگری در پرونده ی مدیریتی مسئولین تصمیم گیرنده ی فعلی هیأت شطرنج استان همدان ، ثبت گردید !

لازم به توضیح است که قبل از انتصاب ایشان به عنوان دبیر ، پایگاه همدان شطرنج بطور خصوصی و در کمال احترام و ادب نسبت به سرانجام انتصاب افراد غیرشطرنجی به تخصصی ترین جایگاهای اجرایی هیأت شطرنج استان همدان ، به رئیس محترم هیأت شطرنج هشدارهای لازم را مکرراً داده بودند که متاسفانه همچون همیشه و بمانند مابقی تذکرات دلسوزانه ی دیگر اعضای جامعه ورزش شطرنج استان همدان ، هرگز به آن توجه ای نشد !؟

جالب آنکه مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج استان همدان از اعلام استعفای فوری ایشان حتی به اعضای محدود هیأت شطرنج انتصابی خودشان نیز ، احتمالاً به دلیلی که در بالا به آن اشاره شد ( اثبات درستی پیش بینی پایگاه همدان شطرنج ) تا انتصاب دبیر جدید و البته باز هم غیرشطرنجی بعدی که امروز اتفاق افتاد ! خودداری کرده بودند !؟

تذکر 1 : جهت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی عناوین اخبار مرتبط زیر کلیک نمائید :

گاهی سکوت ، همان دروغ است ! البته با مسئولیت کمتر ...

لطفاً برای مسئولیت بر عهده گرفته ی خودتان ، وقت بگذارید !؟

تذکر 2 : علت آنکه به جای نام دبیر مستعفی از واژه ی "پرنفوذ قدرتمند" استفاده کردیم ، بدان جهت بود که اولاً زمانی که از رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ، نام و سابقه ی شطرنجی یا حتی ورزشی ایشان را جویا شدیم ؛ در جواب همواره فقط یک نکته شنیدیم که ایشان فرد پرنفوذ قدرتمندیست !؟ و دوماً همانگونه که در خبرهای پیشین گفته بودیم ، نام ایشان را نمی دانستیم و بالاخره هم ندانستیم و تلاش ما نیز برای یافتن نام ایشان از دیگر اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان ، بی فایده بود !

تذکر 3 : پایگاه همدان شطرنج ، وظیفه ی خود می داند از دبیر مستعفی بابت درک درست این نکته ی فوق العاده مهم که تکیه بر مسند تخصصی ترین مسئولیت اجرایی هیأت شطرنج استان همدان ، احتیاج به شناخت شایسته و بایسته از این رشته ی ورزشی خاص دارد و همچنین وقت کافی و صد البته علاقه ای ویژه را می طلبد ، بی نهایت سپاسگزاری نماید و برای ایشان در همه ی مراحل زندگی ، آرزوی موفقیت و شادکامی نماید .

تذکر 4 : باز هم شاهد آن بودیم که دبیر جدید و غیرشطرنجی امروز نیز فقط به اعضای مدنظر مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج و نه عموم شطرنجبازان استان همدان معرفی شدند ؛ احتمالاً دوستان تصمیم گیرنده در هیأت محترم شطرنج ، بیم آن دارند که ایشان نیز همچون همکار جدید قبلی شان نیامده ، رفتن را به ماندن در آن مجموعه ی محترم ترجیح دهند !

تذکر 5 : پایگاه همدان شطرنج ، همچون همیشه ، آماده ی هرگونه همکاری با هیأت محترم شطرنج استان همدان ( البته در راستای پیشرفت سطح کیفی و کمی ورزش شطرنج استان همدان ) می باشد .

مسئولین ارشد هیأت محترم شطرنج استان همدان

آیا می دانید این چنـــــد دهمین استعفاء پی در پی

گزینه های انتصابی شما در 2سال گذشته بود

! ! ! 

با آرزوی روزهایی بهتر برای ورزش شطرنج استان همدان

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر